sommerjag

IMG_9697
Denne sommeren har dreid seg mye om jobb. To jobber og summer school, som endelig er over. Endte opp med en A og har tatt meg et par dager fortjent ferie på stranda og i hagen. Stått i butikken og prøvd å late som om jeg liker det, og ellers planlagt fremover til alle reisene det kommende året bringer med seg.

Ellers sverger jeg til svart om sommeren, loffer rundt i Birkenstocks og har klippet av meg halve håret. Fint med litt forandringer, selv om fargen fortsatt er ganske ubestemmelig.

Juli er svett og klam, og jeg planlegger middager med lillesøster som vi spiser ute på terrassen, uavhengig av været.

 

I morgen reiser jeg på sommerseminar med ANSA, og om tre små uker snur jeg tilbake for mitt siste år som bachelor-student i Lincoln.IMG_9704

 

Leave a Reply

