110414

110414_2 IMG_7727  110414

Noen uker, som denne, er bare helt sprø. Alle prosjektene, oppgavene og så en prøve på toppen av det og jeg begynner raskt å tvile på om jeg har nok timer i døgnet og om uka er lang nok til alt jeg skal få plass til. Jeg krangler med CSS, mister hodet over Javascript og prøver å hente meg inn i nok tid til å fullføre et normalt intervju. Fire skoleuker igjen og så er jeg på vei hjem igjen. Ett jobbintervju satt opp i Oslo og tre måneder å fylle med noe verdifullt, annet enn tid med venner og familie.

 

Men jeg trøkker på, med to skift på jobb før en hel dag med helg, og så en ny uke med nye situasjoner jeg kan stresse over.

Jeg har allerede begynt å melde meg opp til høstens fag og gleder meg til mulighetene som kommer med det. Semestrene går så fort, og på denne tiden om et år er jeg nesten ferdig med en bachelorgrad..

One thought on “110414

Leave a Reply

