Chicago from the air

Spring break er offisielt i gang og jeg har slått til med to dager på jobb og to tidlige morgener, takk til en ivrig kattepus. Uken skal brukes til å dekke for de på jobben som har tatt seg råd til ferie, ANSA-oppdatering og forhåpentligvis bli ferdig med to-tre prosjekter som skal leveres i begynnelsen av april. Temperaturen flyter opp og ned og erter med sommerfølelse kombinert med minusgrader.

Nå er det kun fem skoleuker igjen og så en halv uke med finals før sommerferien starter. Sommerplanene er fortsatt usikre og jeg søker febrilsk etter relevant jobberfaring og noe å ta meg til i sommermånedene.

Men i dag har jeg et par timer til å søke gjennom rare plagg på Goodwill før jeg raser avsted til jobb igjen. Kanskje jeg skal bake noe, men mest sannsynlig ikke.

God helg.

Leave a Reply

