changes

portrait

Været har ikke bestemt seg for hvilken årstid det vil være. Klasserommene er iskalde og temperaturen trekker tiden ut i uendeligheten. Vekselsvis trosser jeg vind, snø og sol uten å vite hva som kommer neste sekund. Jeg fyller ut søknader, sender mailer og prøver å finne en god kontorplass å arbeide i. Spiser for mye, spiser for lite, prøver å finne en balanse mellom alt som skal gjøres og plutselig er det mandag igjen. Ideene begynner å sitte løsere, framtiden sniker seg raskt og utålmodig på, men jeg står støtt på en fot, med den andre halvveis i neste steg allerede. Reisefeber i hele kroppen, om en uke er jeg tjueto og uken etter setter jeg meg på et fly til Chicago. Hjertet banker i takt med harde såler mot isbelagt betong og jeg later som jeg er her. At jeg ikke allerede har hoppet videre og ut av meg selv.

3 thoughts on “changes

Leave a Reply

