240114

På slutten av forrige semester var jeg så utbrent og lei at jeg bestemte meg for å minske arbeidsmengden betydelig denne våren. Så semesteret startet med 15 credits og et håp om å finne meg en praksisplass på deltid for å ha noe annet å styre med på siden. Praksisplassene forsvant raskere enn jeg hadde forventet og fag-fristelsen ble for stor, og plutselig hadde jeg lagt til enda et fag og nådd den offisielle makssummen på 18 credits per semester. Poff.

Årets timeplan ser ca slik ut:

JOUR202 – Reporting 1
TMFD123 – Clothing and Human Behavior (?!)
DRAW101 – Beginning Drawing
ADPR333 – Layout and Design
ADPR458 – New Media Design
ADPR484 – Brands and Branding

Et nytt hektisk semester har startet, men det er åpenbart allerede at semesterets professorer passer meg bedre, og at en mer kreativ kombinasjon i lengden blir mer engasjerende. Helgen brukes på å jobbe, trene, lage moodboards og utvikle starten på en hel del andre prosjekter.

Leave a Reply

