reality

IMG_6787

Juleferien kom og forsvant og plutselig er jeg tilbake på skolen igjen, tilbake i vår lille leilighet med bilen parkert utenfor vinduet.

Takk til verdens fineste familie for tre fantastiske uker. Var det noe jeg virkelig trengte så var det en sånn pause fra virkeligheten og alle andre stressende situasjoner. Egentlig hadde jeg planer om å fikse hjemmeside, lage ting, utvikle mer, blogge og søke på sommerjobber, men alt falt bort til fordel for familietid og latskap.

Hjemreisen varte i ca to dager, med en natts overnatting i New York, etterfulgt av en halv dags reising neste morgen. Jeg landet på ettermiddagen i går og sliter fortsatt med å hente meg inn i forhold til døgnrytmen, men med en skoledag fra ni til halv seks i dag burde det går raskt og heftig for seg. Hverdagen har ihvertfall returnert med et pang, og på tross av en hektisk og smertefull morgen med glemt kaffe og blåmerker på knærne, forsøker jeg å finne roen for å takle de neste fire månedene med så mye stil som mulig. Kreativt, blir det nok med ett skrivefag, ett samfunnsfag og tre kreative skaperemner. Takk og lov..

 

Leave a Reply

