081213

Denne uken har vinteren truffet meg hardt og stygt i ansiktet. På mandag trippet jeg hjem i 17 graders varme, tok av meg jakka og svettet i genser og strømpebukser. Spol to dager fremover og luften er minus 17 grader og som is. Spol to dager til og snøen ligger tett over bakken, en god fot. Kjører bilen i snø for første gang og ser facebook statuser og instagram bilder fra venner over hele verden, var det noen steder som ikke fikk snø i dag?!

20131208-222122.jpg

Men likevel tok vi mot til oss, kjøpte vårt første lille juletre med tilhørende lys og pynt, pluss en altfor stor fot til vårt lille trenurk. Et par julegaver og endelig er kjøleskapet nogenlunde fult igjen. Rart hva som blir prioritert de siste skoleukene. Nå har jeg kun en uke igjen hvor ca alle prosjektene jeg har jobbet med skal leveres inn, og så en uke til med skriftlige eksamen, og så så så skal jeg endelig hjem. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gjentatt det, men jeg er så klar for familie og hundetid.

 

Leave a Reply

