031213

IMG_6006 IMG_6031 IMG_6032 IMG_6039

Det er aldri nok tid for denne byen. Aldri nok tid til å se, føle, oppleve og prøve alt som er tilgjengelig. En liten helg med møter og konferanser spredt midt i mellom er absolutt ikke nok.

Jeg jobber med siste innleveringer, mapper og portfolioer som skal være plettfrie innen deadline. Hjemmesider og artikkel-samlinger, CVer og personal branding. Dette semesteret er og har vært mer hektisk enn noe annet jeg har vært med på. Jeg gikk fra 15 til 19 credits over en helg, men på en eller annen måte har jeg greid det. Men skuldrene har vært høye, er høye, og jeg må konsentrere hardt for å tenke på noe annet enn det konstante tidsjaget jeg lever under.

To uker igjen av dette, så en liten uke med et par eksamener og så skal jeg fokusere all energien som er igjen på å søke på internships, utvikle mine egne ferdigheter og opparbeide en bedre hjemmeside. Jeg krysser fingrene allerede nå for at jeg ikke finner på å jobbe 80% av tiden jeg har hjemme, sånn som jeg vanligvis ender opp å gjøre.

Det er nok mest min skyld at jeg ender opp med lite tid når jeg får for meg å hive meg på alle andre prosjekter som kommer flytende..

 

 

Leave a Reply

