videography

Første videoppgave: Flytt en person fra punkt A til punkt B og tilbake til punkt A igjen. Sequencing var kodeordet.

Forrige uke var en av de mest hektiske hittil, og roen har enda ikke senket seg. Jeg tror ikke skuldrene mine kommer til å senke seg tilbake til et normalt nivå før jeg sitter godt plantet i setet på flyet til New York onsdag ettermiddag. Alle prøvene, innleveringene, fremføringene og oppgavene som skal gjøres har falt mellom forrige onsdag og neste tirsdag, og med to jobbkvelder midt i det hele, har alt som heter liv midlertidig gått tapt. Men nå nærmer jeg meg, og med gode tilbakemeldinger på første ordentlig video-oppgave har jeg en helt grei følelse på tross av den høye stressfaktoren.

Resten av dagen skal jeg bruke på å lese til tre prøver og forhåpentligvis komme godt i gang med pakkingen.

Leave a Reply

