081113

IMG_5789

I dag tok høsten pause og vi gikk ut og snurret litt i solskinnet og nøt de sytten varme i lufta. Jeg hadde videografi-time midt på dagen, satt på bussen lenger enn jeg satt i klasserommet, og om tre små timer kjører vi tilbake til downtown for å dra på Iron & Wine konsert. En fin start på en ellers alminnelig helg.

Andre gode nyheter:

+ bensin koster under 5 kr literen akkurat nå
+ om under to uker reiser jeg til New York
+ om seks uker reiser jeg hjem til Norge for å feire jul
+ i går møtte jeg en norsk jente på bussen og fikk snakke norsk i hele ti minutter
+ for to uker siden ble jeg rygget inn i, og det virker som om forsikringstullet begynner å løse seg
+ forsikringen min har gått ned 25 dollar siden august pga. god kjøring
+pizza

IMG_5776 IMG_5774IMG_5816

Leave a Reply

