halloween

IMG_5697 IMG_5700

Sist gang jeg var i USA på Halloween var jeg fem år gammel. Ikke visste jeg hva jeg skulle forvente meg, men jeg må si jeg forventet mer enn det ble. Kvelden før Halloween lekte vi med kniver, og et par timer senere var gresskarene våre født på ny.

Samme kveld fikk jeg en melding om at kostymer = extra credit, og plutselig måtte vi komme på noe med det vi hadde. En blanding av hans og mine klær, en svart parykk til 5 dollar plutselig var vi Jack og Wendy fra The Shining. Nesten. I det jeg gikk inn i første time, i samme antrekk, uten parykk, gikk det opp for meg at ingen andre hadde kledd seg ut. Ikke en person før i helt siste time. Og uten svart parykk så jeg bare ut som jeg hadde bomma med sminken og blitt gal. Kjempe kult… Men “extra credit” poeng skader aldri.

IMG_5711 IMG_5715 IMG_5723

One thought on “halloween

Leave a Reply

