oktober

IMG_5495 IMG_5531

Og så var oktober over, plutselig og altfor fort. Høstferien min, som varte to dager, er over og jeg har mer å gjøre enn noen sinne. Et par dager før Halloween tok jeg ettermiddagen fri for å komme i riktig stemning. Tre-fire skrekkfilmer senere var gresskarene ferdige og jeg en halv kilo godteri tyngre. Men jeg koser meg med perfekt høstvær, 15-18 grader og sol. Det passer meg egentlig helt fint at det ikke blir mørkt veldig mye tidligere, jeg bare later som om vinteren aldri kommer i år. Samtidig teller jeg ned dagene til jeg reiser hjem til Norge igjen, og har bare to og en halv uke til jeg setter meg på flyet til New York for en langhelg uka før Thanksgiving. Dobbel langhelg gjør nok bare godt.

IMG_5499IMG_5549 IMG_5516IMG_5586

Det er rart hvor fort tiden går her, det føles som om jeg aldri har nok tid og at jeg kontinuerlig greier å prakke på meg altfor mange prosjekter. Plutselig er jeg grafisk designer for “UNL Ad Club”, akkurat det jeg trengte… Denne helgen skal jeg pugge kunsthistorie før eksamen nummer to på onsdag, planlegge hjemmesider og jobbe med en liten reklamekampanje som skal presenteres til uka. Og så har jeg selvsagt en innlevering mandag morgen, ingenting som en helg fylt med skolearbeid. 

IMG_5590IMG_5627IMG_5630IMG_5666

Leave a Reply

