Back to reality

IMG_4714     IMG_4667

IMG_4712

Etter en travel, men dog fantastisk fin helg i Seattle, har jeg returnert til skolemaset, med deadlines og full timeplan. I går sto jeg opp i 3-tiden og landet i Lincoln femten minutter før timen min startet. Kom så vidt ti minutter for sent, og uken var på´n igjen.

Seattle var alt jeg hadde håpet på; storbyliv, kultur og flotte kulinariske opplevelser, blandet med tilgang til havet og massive fjell i horisonten. En helg med norske studenter, likesinnede og muligheten til å pusse litt på norsken var heller ikke feil. Rart hvor fort det blir unaturlig å snakke norsk når jeg er den eneste på skolen min. Heldigvis tok det ikke altfor mange timer før jeg følte jeg greide å uttrykke meg igjen.

Overraskende nok fikk vi tre dager med fullt solskinn, gode varmegrader, og ikke en dråpe regn. Det er ikke så lett å reise fra slike forhold, spesielt med tanke på hverdagen som ventet meg. Dette semesteret har jeg kanskje tatt meg vann over hodet, med mengde skolearbeid, jobb og skriving for avisen. men jeg prøver å holde meg kald, fokusert, og motivert på at det alt er verdt det til slutt.

2 thoughts on “Back to reality

Leave a Reply

