300913

 

Slik arbeider jeg for tiden. Rett foran pulten, på gulvet like ved stolen. Har 100% fullt program denne uka, men benytter meg likevel av små pauser og sjanser til å titte på møbler og andre interiør-gjenstander. Drømmer om hvite Eames stoler og et stort grovt trebord jeg kan spre alle papirer, tegneblokker, penner og dokumenter utover. Og så en stor åpen bokhylle hylle hvor alt kan plasseres når det er tid for middag. En benk til å sette på den ene siden av bordet, og så et par lenestoler og en bar-tralle for å runde det hele av. 20130930-091500.jpg

 

I dag har jeg samtale med Editing-læreren min, og så planlegger jeg en ny runde med 2,5 timer trening før resten av kvelden settes av til intens lesing og sitasjonsanalyse. Jeg har bare et par dager igjen før jeg flyr avgårde til vestkysten for en helg med andre norske studenter og masse sjømat, og har planer om å være i bukt med alle leksene, og så litt til, før den tiden kommer. 20130930-092010.jpgDenne helgen er resten av familien min i Spania, og selv om det sikkert er varmere her, skulle jeg gitt mye for et par dager med spansk mat, vin og familieselskap. Hjemlengselen sniker seg inn der den får plass.

Men på den positive siden er jeg allerede 1/3 ferdig med semesteret. Jeg har også funnet meg en ny favoritt-is og blitt enda litt flinkere til å lage grønne smoothies.

 

Leave a Reply

