270913

IMG_3186 IMG_3205 IMG_3210 IMG_3254 IMG_3258

En dag i Milligan, en by med i underkant av 300 innbyggere. Spaserer mellom siloer, et par kirker, en bar og pickup-biler.

Bildene er tatt tidligere i sommer. Jeg går og tenker på at jeg ikke får tatt nok bilder, at det er for slitsomt å drasse med meg kamera på sykkelen til og fra skolen. Men så kommer jeg på at jeg fortsatt har flere lass med bilder fra  i sommer som jeg enda ikke har redigert eller delt med verden. Men akkurat det skjer dessverre ikke i dag. I dag lager jeg quiz-oppgaver som må leveres før jeg kler meg i helsort og drar på jobb for å servere rikere mennesker enn meg selv resten av kvelden. I dag har jeg sust igjennom Goodwill, men uten koffein i årene var ikke kreativiteten på topp, og resultatet er ikke noe særlig å skryte av.

Ellers er det fortsatt nærmere 30 grader her, og annet enn vinden, er det ingenting som tyder på at høsten er på vei. Butikkene er fylt til randen med oransje og svarte plastikkgjenstander og godteri, på tross av at det fortsatt er en måned igjen til Halloween. Jeg har kun en kort liten uke med skole før jeg setter meg på et fly og tar en fin liten “norsk” ferie på vestkysten, og til da har jeg som første prioritet å holde meg fokusert. Lekser, lesing og et par gruppearbeid, en framføring på mandag og så et par prøver uka etter jeg kommer tilbake igjen. Pluss en søknad til skolens offisielle reklame-selskap/klubb. Vi får se om jeg finner kreativiteten i tide. Forhåpentligvis kan Seattle hjelpe meg med den saken.

Leave a Reply

