240913

IMG_4441 IMG_4450 IMG_4455 IMG_4462 IMG_4465 IMG_4480

For en drøy uke siden var det National Cheeseburger Day, og da var plutselig middagen bestemt. Heldigvis jobber jeg for en restaurant med flere søster-kjeder, og Honest Abe´s har ikke bare byens beste burgere, men ligger også ca 500 m fra leiligheten vår. De får også pluss pluss i boka for en kjempegod vegetar-burger, og flere spesielle smaksvariasjoner. Min hadde guacamole, chipotle-aioli og tortillachips. Hans var den mest reale, mest amerikanske burgeren du kan tenke, med pickles og ost. Og med det var onsdagen vår forvandlet fra en stressende hverdag til en bitteliten ferie i stua.

I dag kjennes det nesten ut som høst. Nesten. Jeg er støl etter gårsdagens trening, men generelt fornøyd med innsatsen. Jeg har begynt å aktivt søke etter internship, søker på navn, stillinger og byer. Har allerede fått en telefon tilbake, men er usikker på om det er stedet for meg. Men så kan jeg vel egentlig ikke ta meg råd til å være pirkete på dette stadiet.

Til helgen er det 99 cent dager igjen, så du vet hvor du finner meg!

 

 

Leave a Reply

