230913

IMG_4516 IMG_4584IMG_4573

Tilgangen til billige bruktbutikker begynner å bli litt farlig. Ikke bare består garderoben min nå hovedsaklig av plagg som sikkert har vært i bruk siden før jeg ble født, men jeg finner alltid grunner til å ta med meg et skjørt til, en kjole til. Og så har du 99 cent helgen da; en gang i måneden koster alle klær 99 cent, altså ca 6 kr per stykk. Jeg vil konkludere med at det er helt fantastisk.

Denne helgen har jeg jobbet fredag og lørdag kveld og brukt søndagen på vinsmaking med jobben, etterfulgt av møter med skoleavisen og en god dose lekser. Når jeg skal få tid til å slappe av vet jeg ikke enda. Men jeg surfer fortsatt videre med viten om at sommeren min enda ikke er slutt, og at høsten forhåpentligvis varer resten av semesteret. (krysser alle fingrene jeg har)

Støvlene er vintage, for store, og tilhørte sikkert en sykt barsk mann med veldig små føtter en gang i tiden. Skjorten er også vintage, og var en gave fra verdens fineste lille-lillesøster. Denne uken har jeg et par innleveringer igjen, en prøve og et håp om å få organisert og ryddet opp i alle papirer, bøker og arbeidssaker jeg har liggende omkring meg. Muligheten for å få kjøpt inn et bord er også nær, etter en stressende helg med mye tips. Nå skal jeg balansere videre, med time i editing, og så forhåpentligvis en super effektiv time med lesing før to og en halv time med trening; kardio, core og yoga. Full fart, Katrine.

Leave a Reply

