080913

IMG_4409 De to første skoleukene har flydd forbi; jeg har nesten ikke hatt tid til å tenke, og i dag + i morgen tidlig må jeg ta meg tid til å ta igjen alt det jeg gikk glipp av. Så langt har jeg hatt to artikler i avisen, ikke mye, men det er en start. Jeg har begynt å jobbe mer, og både fredag og lørdag ble jeg satt i jobb uten treningstittel, og de siste to nettene har jeg drømt konstant om jobben; hvilke bord har jeg hjulpet, hva har jeg glemt, hvorfor sa jeg det??! I dag har jeg vondt i halsen og hodet vil helst ligge vannrett, men jeg har en oppgave som skal leveres inn i morgen, en på tirsdag og en på torsdag. Jeg må lese et kapittel for hvert fag jeg tar, og finne en klokke-time til å sette meg ned og se på en forelesning i kunsthistorie. Så jeg sitter på gulvet, ved vinduet, siden pulten min er dekket med aviser og bøker, og drikker litervis med grønn te og honning, i håp om at jeg får alt gjort og kanskje føler meg bedre før budget-møtet med avisen i kveld. Pausene bruker jeg på å lese blogger, helst skulle jeg vært i New York for Fashion Week selv, men jeg følger med så godt jeg kan fra stueteppet, i pysj framfor høye hæler.

2 thoughts on “080913

  1. Lykke til med å komme i boks med alt det der, og god bedring med halsen! Får håpe teen og honningen hjelper🙂 Of FW i pysjen er nok heller ikke så dumt😉

    //tror du hadde kledd rødt hår, jeg! jeg bestemte meg for det i fjor høst, at neste høst, skulle jeg farge det. Jeg begynte å angre litt, men jeg kunne liksom ikke trekke meg siden jeg hadde manna meg opp til det så lenge😉 Elsker forsåvidt min nye hårfarge!

Leave a Reply

