“you know it is after labor day, right?”

 

 

 

I dag har jeg syklet rundt i hvite sko og sloss med all slags ting. Sykkelen min, er første kamp. Hvite sko og sykkel fungerer dårlig. Sykkel, altfor mange ting i sekken, hvite sko og genser på en altfor varm dag funker enda dårligere. Men de siste par ukene har jeg syklet over alt, og det føles godt!

Forresten så skal man ikke gå med hvitt, spesielt ikke hvite sko, etter Labor Day, som var på mandag. I dag bryter jeg alle regler..! Droppet pilatesen i dag framfor lunsj med Megan, men lunsjen var dårlig. Fortsatte med dobbel-reklame time og så en rask gjennomgang av intervjuet jeg har jobbet med som skal publiseres i morgen, og så mer sykling.

Heldigvis betyr torsdag fredag for meg nå, og kvelden avsluttes med pizza, øl og en film. I morgen jobber jeg mitt første ordentlige skift etter at jeg starter dagen med et møte for å planlegge høstens New York tur.

IMG_4376 IMG_4390 IMG_4386 IMG_4405IMG_4404

Leave a Reply

