Colorado, siste dag

Vår aller siste dag i Colorado startet med en times gåtur rundt om i ranch-området. Målet var å se bøflene, men av en eller annen grunn kom vi aldri fram til dem. Etter en lang tur i en gedigen sirkel, endte vi opp tilbake der hvor vi startet. Vi trosset høyt gress og altfor høye temperaturer, så et par præriehunder, noen kaniner og noen rare fugler, men ellers bare landskap, fjell, himmel og gress så langt vi kunne se.

IMG_4020IMG_4031 IMG_4033 IMG_4039 IMG_4042 IMG_4057 IMG_4067 IMG_4071 IMG_4080 IMG_4090

Der har du bøflene: så nærme kom vi…

 

 

Før vi tutet avgårde til flyplassen kjørte vi raskt innom et par butikker, Pearl Street i Boulder en gang til, og endte kun opp med en kopp fantastisk god kaffe, men ingen nye klær. Alt i alt var innkjøpslisten min relativt kort, til ferie å være. To bøker og en flaske bourbon var alt jeg la til kofferten som ikke hadde vært med meg på veien dit.

Jeg har allerede begynt å mentalt planlegge neste gang jeg skal til Colorado, så jeg håper det ikke er altfor lenge til jeg ser fjellene igjen..! Men før den tid skal jeg jobbe enda mer, jeg har allerede flere lass med lekser, også skal jeg jo til Seattle om ikke så altfor lenge!

 

Leave a Reply

