240813

Om to dager begynner jeg på skolen igjen, etter nesten fire måneder med sommerferie er jeg mer enn klar for å begynne igjen, men jeg lever fortsatt i en distrahert boble. Jeg har allerede en artikkel som må leses, en oppgave å skrive, en artikkel å skrive og et par andre ting iht. jobb og bytting av fag som må ordnes før jeg kan begynne på ordentlig. Også må jeg kjøpe saks, lim, og jeg mangler fortsatt to av bøkene mine. Prøver å fokusere, få skrevet det som må skrives, men jeg er fortsatt i feriemodus og hodet vil ikke sitte stille.

Startet dagen med en 10km lang løpetur; en times pine igjennom 30 varmegrader, og i de eneste rene løpeklærne som var helsorte og litt for heldekkende. Jeg har fått unnagjort en skriveoppgave, nå gjelder det bare å få skriveren til å fungere. Fint å starte et nytt skoleår med en skriver som ikke vil skrive ut noe. Om et par timer skal jeg forlate leiligheten for kvelden for å se Jurassic Park, the musical,  og jeg har passe høye forventinger for kvelden. I morgen har jeg to møter, og forhåpentligvis har jeg fått unnagjort alle de andre punktene på to-do listen min før den tid kommer.

IMG_4337 IMG_4328 IMG_4309 IMG_4282 IMG_4232 IMG_4233 IMG_4221

I går løp vi rundt i parken, jeg trosset 34 varmegrader i en altfor lang vintage kjole, og ble klar over at det skjer ikke igjen. Prøvde å bli tatt bilde av, men det gikk heller ikke så bra. Jonas fant en håndfull sikadeskjell og veien tilbake til barndommen samtidig.

 

På toppen av alt som må gjøres sitter vi her og planlegger enda et prosjekt som, forhåpentligvis, blir offentliggjort her om ikke så altfor lenge..!

 

3 thoughts on “240813

  1. Det var det de billene var! Jeg har lurt fært etter de dukket opp i instagram-feeden min. Lykke til med skolestart, kanskje en skype om ikke alt for lenge🙂 ? p.s. Utrolig fin kjole !

Leave a Reply

