190813

Vi overlevde en liten uke med høst; femten-tretten-ti grader og regn. Overskyet i det vi våknet og mørkt alt for tidlig. Denne uken er sommeren tilbake for fullt, og hele uken skal det ligge opp mot 35 varmegrader og sol. Min siste uke før skolen starter igjen, og jeg har minimalt med planer. På et eller annet vis skal jeg forhåndsstemme i stortingsvalget, og kvelden i går brukte jeg på avismøte og fikk tildelt mitt første oppdrag som skoleavis-journalist! På fredag og søndag har jeg flere møter, ettersom jeg har fått meg jobb! Fra og med neste uke skal jeg begynne å servere tapas, lage kaffe og lære meg så mye om vin som bare mulig. På tross av rastløshet inne, og svettetruende temperaturer ute, gleder jeg meg til semesteret setter i gang, og jeg kan fortsette å utvikle og fornye meg. Det er allerede bae litt over seks uker til jeg tar turen til Seattle, og den billetten er allerede i boks!

God første skoledag til alle de som har satt i gang denne uken. Jeg skal gjøre mitt beste for å utnytte min siste uke med frihet før mine neste seksten sammenhengende arbeidsuker.

IMG_2816 IMG_2822 IMG_2824

(da alle søstrene var samlet på samme sted)

 

Leave a Reply

