Katinka

IMG_1585 IMG_1592 IMG_1620 IMG_1624 IMG_1640 IMG_1643 IMG_1696IMG_1674 IMG_1698

I løpet av de to små månedene jeg tilbrakte hjemme i Norge denne sommeren prøvde jeg å få sett så mange av de jeg ville se som mulig. Dessverre var det vanskelig å få til alt jeg ville, på grunn av mye tid på jobben, men et par dager med kamera og hund langs vannet fikk jeg til. Det er ikke så vanskelig å bli forelsket i egne hjemtrakter når det ser slik ut . Neste sommer håper jeg å få enda mer fritid til å boltre meg i norsk natur og nyte alle de små tingene jeg savner sånn i USA. Å kunne gå ned til vannet er en av disse tingene, og jeg har desperat trålt igjennom Google maps i håp om å finne en vannkilde i nærheten som ikke tilhører en park og er laget av mennesker, men jeg er visst i feil område for akkurat det.

 

Leave a Reply

