030813

IMG_3105

Denne sommeren skjedde det noe nytt og rart som jeg hadde håpet på, men egentlig ikke forventet. Med litt hjelp og veiledning fra min far som var på besøk med resten av familien, ble jeg offisielt bil-eier! Så nå kjører jeg, som egentlig har hatt kjøre-skrekk i mange år, i dette hvite monsteret av en amerikaner og blir mer trygg på veien for hver dag som går.

IMG_3109IMG_3111 

Livet mitt her har allerede blitt mye enklere. For på tross av at jeg er glad i å sykle, koser meg på bussen og like gjerne kan gå til butikken, så er det mange steder og tider hvor jeg ikke kommer meg til eller fra uten eget kjøretøy. Kanskje jeg til og med kan si at jeg offisiellt er voksen? Kanskje ikke helt enda..

IMG_3107

Enn så lenge er jeg på jakt etter nye dekk, men jeg forbereder meg selv og denne kjempen på flere roadtrips og gode turer igjennom landet. Det burde nesten være påbudt med lange kjøreturer og eventyr når man først bor i USA. Men alt til sin tid; akkurat nå gjør jeg meg fortsatt kjent med livet som sjåfør, og prøver å unngå å hyle hver gang trailerne kjører litt for nærme meg.

IMG_3116IMG_3115

I kjole fra Allsaints, sko fra Ecco og sokker fra Monki

 

One thought on “030813

Leave a Reply

