hytteliv

IMG_0939 IMG_0938 IMG_0932 IMG_1202 IMG_0985

fuglerede med egg i kullposen, som vi så helt i siste liten før grillen skulle tennes

IMG_1003

vinglete kajak og overivrig liten rød hund; en farlig kombinasjon

IMG_1054

også farfar som lager brett på brett med napoleonskake, og norske jordbær tilIMG_1108

IMG_1143

Selv om jeg offisiellt fortsatt har ferie, har feriefølelsen avtatt og jeg har vendt tilbake til hverdagen i en by som ikke er helt min. Jeg har et helt lass av bilder fra i sommer, slik som de over fra en helt fantastisk langhelg på hytta, men også flere fra familieferien i Florida. Skolen starter ikke før den 26. august, så jeg har mye tid mellom nå og da til å få saker og ting på plass. For det første har jeg meldt meg inn i ANSA, vurderer jobb i skoleavisen, honors program på skolen, har én men potensielt tre turer planlagt før julen kommer, og prøver på alle måter å gjøre det beste ut av dagene på tross av at jeg savner norsk natur og sommer så mye at det svir. Jeg hadde gitt mye for en uke eller to langs Fyresvatn og midt i mellom fjellene i Telemark. Eller en trikketur igjennom Oslo som ender i en piknik i Frognerparken.

Men oppdateringer skal det komme, for det er mye som er nytt siden sist, så bare vent!

 

Leave a Reply

