grillfest

 

Nå begynner det å bli noen uker siden jeg både tok disse bildene, og siden jeg tok meg tiden til å legge ut noe nytt. En fin søndag med deilig vær og solbrente lår ble raskt en turneoppvisning på plenen, etter masse grillmat og noen glass vin. Aurora var kjekk som spidermann, og jeg måtte ty til kreative løsninger med min altfor lange kjole. Da kvelden var over hadde vi alle glemt alle aldersbegrep, og samtlige knær var dekket i jord og grønske. Det er ikke rart jeg savner disse menneskene når jeg befinner meg på den andre siden av verden, men heldigvis har jeg fine stunder som dette å se fram til når jeg endelig er hjemme igjen.

IMG_0431IMG_0427IMG_0475IMG_0474IMG_0497IMG_0481 IMG_0510IMG_0435IMG_0520

Leave a Reply

