H&M fredag

DSC_0088x

(bilde lånt av Christine)

På onsdag for en uke siden fikk jeg en mail hvor det sto jeg hadde vunnet konkurransen på bloggen til Christine, og at jeg skulle få være med som VIP på H&M Loves Music, en bitte liten musikkfestival i regi av H&M, selvsagt. Jeg kom spurtende, rett fra jobb, til H&M showroomet i Oslo for tapas, litt mingling, sminking og intimkonsert med Kaja Gunnefsen. I løpet av en time var vi bedre kjent og på vei ned trappen og inn på første konsert. Vi forflyttet oss fra en butikk til en annen, skoshoppet i mellom, og endte til slutt opp på festen i lokalet på det som skal bli en ny H&M butikk. Her var det billig øl, og enda mer live musikk.

Takk for en veldig fin kveld, både H&M og Christine! Og jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med alle jeg møtte denne kvelden. IMG_0287 IMG_0288 IMG_0316 IMG_0332 IMG_0353 IMG_0366 IMG_0377 IMG_0378 IMG_0426

One thought on “H&M fredag

Leave a Reply

