homecoming

IMG_7166IMG_7151IMG_7158IMG_7180

 

Etter mange timer på fly og flyplasser, mellom albuer og altfor lange knær, er jeg endelig helt hjemme igjen. Jeg har til og med jobbet en hel dag i butikk og sitter i sofaen og lader opp til dag nummer to. Været kunne godt vært litt finere, men nå har jeg to måneder hjemme og ser fram til masse familie- og vennetid, utenfor jobbingen, da. Men karakterene er inne og det er ikke så mye jeg kan si meg misfornøyd med. Veldig fin avslutning på første semester, og god motivasjon videre.

Bildene er fra fredag, etter fullføring av siste eksamen og litt kvalitetstid med Megan.

Leave a Reply

