300413

 

 

Det virker som om Nebraska bestemte seg for å hoppe over våren, for pluselig er det 30 grader her, både inne og ute. Derfor måtte jeg jo ta med verdens hviteste ben ut på tur, og vi gikk så langt som over veien og til parken. Egentlig hadde jeg planer om å ta bilder av fugler, ekorn og alt annet jeg kunne finne, fordi jeg hadde lånt med en zoom-linse fra skolen hjem for helgen, og hadde tenkt å leke med den. Men problemet med fine dager er at alle barna også bestemmer seg for å dra til parken, og fuglene drar alle et annet sted, hvor det ikke er så mange mennesker.

Resten av uka bruker jeg på å gjøre ferdig prøver og de siste fotooppgavene. Det er nesten så jeg må begynne å pakke allerede også! Jeg har også foretatt årets tre første sykkelturer, yogaet enda litt til og driver med strategisk planlegging av kjøp av nytt kamera. Sees om en uke, Norge!

IMG_6611 IMG_6612 IMG_6614 IMG_6615skirtIMG_6618IMG_6617

Skjørt fra Urban Outfitters, Star Wars skjorte fra Forever 21 og sko fra Sonoma og kostet meg hele 60(!) kr

 

Leave a Reply

