fra en mørkere dag

 

ventet på bussen min i regnet, alt for lenge, her om dagen, og utnyttet mørket været brakte med seg. Denne uken går alt i ett, men plutselig har jeg bare to prøver igjen, og de som endelig ble overstått i dag endte opp med gode resultater, så vidt jeg vet. Den siste uken har jeg betalt for et ukesmedlemskap for yoga- og pilatestimer, og brukt det så mye som mulig. I dag er det 30 grader ute, jeg har endelig hentet sykkelen min, og om en time tar jeg den med meg for den siste yogatimen jeg kan få presset inn før medlemsskapet løper ut. Jeg har vært forkjølet i 24 timer, og nå henger bare en sår hals igjen. Før onsdag må jeg få tatt 200 bilder og lest til en prøve, og etter min siste sosiologiprøve på torsdag er jeg helt ferdig! Og om ni dager er jeg hjemme i Norge igjen!IMG_6221IMG_6223IMG_6222IMG_6224 IMG_6246 IMG_6252

Leave a Reply

