150313

IMG_5820 IMG_5829 IMG_5843 IMG_5867IMG_5870

5.7 kr blazer med verdens mykeste UO singlet. Trodde det skulle være vår nå, jeg. Trodde jeg skulle gå i shorts og sykle til skolen, jeg. Men så fryser jeg istedet midt i en parkeringsplass fordi jeg har 33 selvportretter som må leveres på onsdag. Blomstene har funnet sin plass , men vinteren henger igjen i lufta og jeg er mildt sagt misfornøyd med disse fakta.

Mandagen var lang og plutselig nådde både jeg og Jonas punktet som kan karakteriseres som panikksult. Et par timer fløy forbi uten at problemet var løst, og etter en del oppskriftsøking på nett ble det bare verre og verre. Resultatet ble til slutt pannekaker, eggerøre og brokkoli til middag. I slike øyeblikk går det opp for meg at jeg har flyttet ut, og i slike øyeblikk føler jeg meg ca 10 år yngre enn jeg egentlig er. Men overraskende nok var sammensetningen den perfekte løsningen for oss, og alt gikk bra til slutt.

På torsdag reiser jeg til Kansas City, fredag har jeg seminar hele dagen og helgen tilbringer jeg med familie som bor like utenfor byen. Men før alt dette må jeg skrive ferdig et reklamesammendrag, + fullføre en eviglang sosiologioppgave. Så hurra for meg..

Leave a Reply

