i studio

IMG_5636 IMG_5614 IMG_5639

Heldigvis for meg har fotolæreren min vært på foto-tur i to uker, og vi har fått en vikar og mulighet til å bevege oss bort fra planen. Heldigvis for meg er vikaren hovedansvarlig for den kreative delen av J-skolen, og vi kommer veldig godt overens. (Merker at jeg er et par år eldre enn de fleste elevene når jeg snakker mer med lærerne enn de som sitter rundt meg. Og min eneste nye venn fra skolen er forresten 5 år eldre enn meg. Vet ikke helt hva som feiler meg..) Uheldigvis for meg måtte vi ta bilder av hverandre, 2 og 2, og jeg kjenner ingen. Men det løste seg jo, og etter det som kan beskrives som en ganske klein og merkelig stund, ble det jo noe av det tilslutt. Ikke at noen av oss var den mest naturlige modellen, men det var i hovedsak eksperimentering med lys som var poenget. Kjenner at jeg gleder meg til å bevege meg inn i samme studio med flere personer for å utvikle meg enda mer.

 

Leave a Reply

