110413

 

Den etterlengtede sommervarmen tok plutselig slutt, og etter et par dager med lykkerus og bare ben åpnet himmelen seg og ødela alt. Regnet og stormen var bare begynnelsen, for da jeg våknet i dag morges hadde det snødd igjen. Så i dag har vi tråkket bakover til februar, jeg har på meg støvler og varm vest under jakken, og krysser fingrene for at jeg får smake litt sommer før semesterslutt.

Men man skal vel se på den lyse siden, og i dette tilfellet er den som følge; Nebraska har vært rammet av ekstrem tørke de siste to årene og trenger sårt regn. Så selv om jeg endte opp med våte sko, og selv om jeg fryser fingrene av meg når jeg går fra bygning til bygning på campus, så trengs det. Sommeren blir kanskje enda litt finere

Også våknet jeg litt ekstra trøtt og kald i dag. Pinte meg igjennom første sosiologitime, fortsatt kald og trøtt. Løste til slutt problemet med en mil på tredemøllen og litt ekstra løfting og crunching før jeg nå kan nyte et par timers pause før jeg har kunsthistorie-forelesning. Også skal jeg på kino i kveld og se On The Road, og i morgen er det fredag, og da skal vi på rockabilly-konsert med Jonas sin gamle kunstlærer, og neste uke skal jeg på seminar (som det viser seg bare fem andre studenter ble utvalgt til, og det føles jo ekstra spesielt) og om tre uker er jeg helt ferdig med alt av skole dette semesteret. Ting jobber seg sakte, men stødig, oppover og oppover. IMG_5536 IMG_5539IMG_5542 IMG_5550 IMG_5564 IMG_5572 IMG_5581 IMG_5596 IMG_5599 IMG_5602

Leave a Reply

