sommerhelg

 

Endelig har temperaturen begynt å nærme seg litt sommer, og jeg kan legge bort vinterstøvlene og jakkene for en stund. I går hadde jeg egentlig planer om å få gjort litt lekser, har nemlig en oppgave som må leveres på mandag, men alt det ble overlatt til i dag. Har allerede kommet meg igjennom det meste, har bare en side å skrive + litt finpussing og så kan jeg puste lettet ut i ca 12 timer før jeg må ta fatt på neste prosjekt. Men det går greit, for en gangs skyld er jeg ikke altfor overveldet av tanken på alt som må gjøres. 22 plussgrader gjør mye med humøret.

Etter å ha kastet bort mesteparten av dagen med å bare slappe av måtte vi begi oss ut for å kjøpe vann, og plutselig satt i i parken midt i solsteken. Det er ikke mye som er så deilig som den første komfortable dagen med bare armer og bein. Fortsatte kosen med nøtter og sjokolade før jeg prøvde å lage noe helt nytt;  “beer battered fish”. Det ble mye gris på kjøkkenet, men resultatet var verdt det. Dessverre var måltidet ikke så veldig fotogent, dermed ikke så mye å vise fram, men om det er interesse kan jeg dele flere oppskrifter og slikt…?IMG_5485 IMG_5495 IMG_5506 IMG_5515 IMG_5516 IMG_5519

One thought on “sommerhelg

Leave a Reply

