130313

IMG_4384IMG_4385

starter første fotoinnlevering med 100 bilder av alt og ingenting, i dette tilfellet for det meste ingenting, og snø. pluss et enkelt selvportrett med navnet sitt skrevet. for å gjøre det lettere for læreren og sånn. Jeg gjorde det ikke lettere for meg selv, klippet ut navnet mitt i avispapir og satte meg foran et vindu. Dårlige ideer, egentlig. Kreativt men teit. Fortsetter uka som sagt med prøver og innleveringer. Har to timer før vi har prøve i fototeori og i morgen slår jeg til med eksamen i både sosiologi og kunsthistorie.

Heldigvis har jeg bestemt meg for at jeg klarer alt (egentlig ikke) og derfor skal disse to timene benyttes flittig mellom pugging, skriving, lesing og pinterest. Og en lunsj. Og en yogurt. Jeg ønsker ihvertfall meg selv lykke til, og myser frem mot fredag hvor jeg håper på at 20 varmegrader skal være min følgesvenn inn i ferien. hepp hepp.

Leave a Reply

