110313

Gårdagen var en uventet overraskelse. Vi satt inne, jeg brukte tiden på å tegne litt, før jeg kom på at jeg må levere inn 100 uredigerte bilder av alt og ingenting på onsdag. Som den nordmannen jeg er tenkte jeg at snøvær er ingen hindring, kledde på meg i all hast og tok turen ut for å knipse litt. Snøstorm her er visst ingenting i forhold til hjemme. Det verste var kanskje det at det så så mildt ut, kaldt men rolig. IMG_4200 IMG_4211 IMG_4219 IMG_4223To minutter og linsen min så slik ut. Av de ca femti bildene jeg fikk med meg inn igjen var kun et fåtall skarpe og uten søkkvåt linse.Fem minutter orket vi ute, og da vi kom inn igjen tok det femten gode minutter før fingrene sluttet å banke innvendig og de begynte å returnere til sin normale farge.IMG_4231 IMG_4233 IMG_4251 IMG_4272

Her bor vi, ihvertfall. Leiligheter fra 80-tallet med (for det meste) originalt interiør.. Halvveis shabby, men rett ved siden av sykkelstien og i et trygt og stille nabolag. Veggene er papir, men vår eneste vegg-i-vegg nabo er en stille jente på 20, og den andre veggen leder til trappeoppgangen. Gangene har en tendens til å lukte som all maten våre naboer lager, men heldigvis har vi ingen altfor nærme oss som røyker.

Neste uke har jeg spring break, og siden vi ikke har planlagt noe spesielt, tenker jeg å bruke en uke på å pusse opp litt og gjøre våre to og et halvt-rom litt bedre å bo i.

Men nå springer jeg avgårde til frisøren. Håret mitt har så smått begynt å påta seg fugleredetendenser.Photo on 2013-03-11 at 20.00

 

One thought on “110313

Leave a Reply

