240213

I dag holdt jeg på å fryse ihjel. Kjøpte og drakk den største kaffekoppen jeg har sett, som sjokkerende nok, ikke var den største størrelsen de tilbyr. Spiste en ensom salatlunsj og løp i mellom alt for mange kontorer for å prøve å få alt teknisk i orden. Fortsatt mangler jeg en del informasjon på min personlige fil. Karakterene fra IB har de fortsatt ikke greid å legge inn i systemet, ikke karakterene fra UiO heller. Og stipendet jeg har blitt lovet ligger fortsatt ingen steder hvor jeg kan se det. Jeg har hoppet i mellom møter, møtt alle mulige personer og må fortsette prosessen i morgen ettermiddag. Men nå har jeg en og en halv time før jeg skal ha kunsthistorie, og jeg sitter godt plantet utenfor klasserommet med de beste intensjonene om å gjøre “alt” som skal gjøres til i morgen ferdig. En oppgave om kunst i massemediene og en grafisk design-forside som må printes ut i løpet av kvelden. orangesEllers har jeg levd i ekstase over blodappelsiner, og trøstet savnet mitt etter lakris-is med mørke appelsinbåter som smaker litt som bringebær.

 

 

Leave a Reply

