to uker

Skoledagene har begynt å bli rutine. Busstidene har begynt å sitte, litt. Jeg har begynt å snakke “litt” med ca to klassekamerater. Ca. Jeg har begynt fra bunnen av igjen. Kaffemaskinen står på kjøkkenet men jeg har så vidt kapsler til å lage kaffe med. Da vi skulle lage popcorn gikk det opp for oss at vi ikke hadde noen boller å ha det i, så vi brukte kjeler.

Nå har jeg vært her i to uker og en dag. Føler meg fortsatt like ny og på feil sted, men jeg har blitt tilegnet et stipend på mange tusen dollar og det gjør hverdagen litt mer motiverende. Tanken på at jeg får betalt for å få gode karakterer. Vurderer å skrive for en av avisene som finnes på campus, men vet ikke helt om jeg tør eller kommer til å finne tid til det. Sliter allerede nok med “Media Law”, et fag hvor det sikkert hadde egnet seg å være enda litt mer Amerikaner enn det jeg er.

20130117-131652.jpg

20130117-131658.jpg20130117-131645.jpg

20130117-131703.jpg

20130117-131719.jpg

20130117-131727.jpgg

En vanlig skole”dag”, flere timer med venting og så kunsthistorie med en gledelig entusiastisk professor. Vurderte også å bli med i det mer intenste Honors-programmet, men venter enn så lenge med ekstra byrder og aktiviteter til jeg finner ut hvor mye jeg tåler på en gang.

Nå skal jeg sette meg og skrive to oppgaver som jeg egentlig ikke må levere inn før slutten av neste uke!! Har ca 2 timer å vente før jeg har tre timer med grafisk design og SÅ er det langhelg.

Også er det fredag, og fredag betyr Pizza-kveld (!) og det kan passe fint etter en halvveis slitsom uke.. Venter på å skaffe meg løpesko så jeg kan begynne å trene for fullt igjen, for akkurat nå består treningsprogrammet mitt kun av miniskule mengder yoga, pushups og planker. Kjære SATS, jeg savner deg.

god heldggg

Leave a Reply

