en ny begynnelse

 

Her er jeg, for første gang på ny blogg og på skolen for andre gang.

 

Nå er leiligheten nesten mulig å bo i; vi har sofa og en madrass, en bokhylle, to små bord og en beskjeden mengde kjøkkenredskaper. Jeg har skaffet meg iPhone etter altfor mange timer inne på Verizon-“butikken” og har ihvertfall internett når jeg befinner meg på skoleområdet.

 

I går hadde jeg første skoledag som startet med Engelsk, etterfulgt av Journalistikk og så Astronomi som jeg nesten ikke fant fram til. Hvor fornøyd eller ikke jeg er med alle fag finner jeg nok ut av etterhvert. Heldigvis tror jeg at jeg kommer til å bli mest fornøyd med journalistikk-faget, ettersom det er “my major”.
I dag har jeg hatt Sosiologi, en halvtime med introduksjon før min fri”time” på seks klokketimer før jeg har kunsthistorie klokken 14.00. Selvsagt har jeg glemt lommeboken i leiligheten så jeg må ta bussen dit så fort jeg kan, så jeg ikke sulter, eller besvimer fra koffein-abstinenser. Det er fortsatt mye vi mangler i leiligheten, og kaffe er en av de tingene.

Jeg håper dere savner meg, for jeg koser meg allerede med store mengder hjemlengsel. Hurra.

20130108-095000.jpg

20130108-095008.jpg

20130108-095020.jpg

20130108-095028.jpg

 

20130108-095040.jpg

 

Leave a Reply

